annelielizabeth.blogg.se

Säljes del 5; viktminskningspreparat, smycken, kläder mm

Publicerad 2011-03-12 16:16:27 i

Min ambition att få in pengar fortsätter i form av blogg-loppis (bloppis) del 5. Maila mig på [email protected] om du hittar nåt du vill köpa. Alla priser är diskuterbara och frakten kan absolut bli billigare; den angivna frakten är ungefärlig och jag samfraktar gärna flera saker i samma paket för att få det så billigt som möjligt.

45. Blandade smycken; halsbandshängen, örhängen mm: 35 kr 12 kr i frakt = 47 kr




46. Zebrarandig skjorta i sammetsliknande tyg; strl S; 30 kr + 24 kr i frakt = 54 kr


47. Dvd-filmer; 3 i 1; Rose, Walk the Line och Great balls of Fire (alla har svenska undertexter); 25 kr + 12 kr i frakt = 37 kr


48. Dvd-film; 2 i 1; Alien VS Predator + Alien( den första) (båda har svenska undertexter); 25 + 12 kr i frakt = 37 kr


49. Två halsband och ett armband; 20 kr + 12 kr i frakt = 32 kr


50. Hälsopaket; Omega-3-kapslar + krill + Night Detox; 100 k + 12 kr i frakt = 112 kr


51. Viktminskningspreparatet HOPE; 90 kapslar per paket (har sammanlag 4 paket; maila om du  är intresserad av fler än ett så fixar jag det; absorberar fettet i maten med hjälp av fibrer från kaktus; Nypris; DYRT UTAV HELVETE!!! Minns ej exakt, men två paket kostar normalt ca 500 kr!!!!

MITT PRIS; 1 paket: 150 kr + 12 kr i frakt = 162 kr (det är fyndpris!!)



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-03-22 13:13:33

Svar: Haha det är för att båda bilderna på mitt hår är efter klippning ;) Före var det 1dm kortare och jätteslitet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela