annelielizabeth.blogg.se

Pedofiler - lika illa som exhibitionister? Jag kräver en ursäkt!!

Publicerad 2012-08-08 00:23:01 i HBTQ & sex,

 
Helt sanslöst okunnigt lågt och illa i största jävla allmänhet av DN att lista 10 sexuella problembeteenden och ens komma på tanken att exhibitionister och folk med BDSM-läggning är ekvivalenta pedofiler!!! Jag undrar vilken fjortonårig, hjärndöd, totalkvaddad människa det var på denna tidning som fick den briljanta idén att skriva ner detta. Ännu mer förbryllad och totalkonfys är jag när jag tänker på den, om möjligt ännu mer okunniga och totalkvaddade, person som PUBLICERADE denna lista... Jisses. Haha!! Hohoho!!! Eller ska jag gråta en skvätt? Ja, det tror jag fan att jag ska! När jag nu letar efter denna artikel möts jag hela tiden av "sidan kan inte visas", vilket inte var fallet när den var nyutgiven. Tar det som ett gott tecken, i hopp om att det inte bara är jag som skällt på tidningens redaktör. Jag skrev föjande mail till Gunilla Herlitz, chefredaktör, ansvarig utgivare och VD på DN:
 
Hej kära DN (står det kanske för "Diskriminering som Norm"?)! Enormt illa att jämföra övergrepp på handikappade, barn, patienter, flyktingar etc med exempelvis BDSM eller exhibitionism!!! HUR fan tänkte ni när ni publicerade en sådan här fördömande text egentligen?!!!! Va?! Hur kan ni vara så kränkande?! Kunde lika gärna ha stått att homosexualitet är ett sexuellt problembeteende!!! Väntar på en offentlig ursäkt!!! Mvh kvinnlig svennebanan som förmodligen har 9 av 10 "sexuella problembeteenden" enligt er...
 
Inget svar har jag fått. Brukar vara så... Oavsett... Illa! Lågt!!! Pinsamt!! Herregud!!! 2012 och folk drar likhetstecken mellan BDSM-utövare och pedofiler som förgiper sig på handikappade barn/flyktingar/patienter! Det är så man dör en smula inombords!! Skäms på er, DN!!!! Och visa att ni gör det! Be om ursäkt här och nu!!!!
 
All sexualitet kan bli ett problembeteende. Svårare än så är det inte. Blir man besatt, beroende och totalt fast i ett beteende kan det naturligtvis bli till ett destruktivt problembeteende, precis som med så mycket annat här i livet som går att missbruka. Men att bara, rakt upp och ner, krafsa ner ett antal olika sexuella läggningar som problem i sig... Herregud, så dumt!!! Heterosex kan bli ett helvetes jävla jätteproblem om man utvecklar ett beroende och blir nymfoman. Det är liksom inte läggningen i sig som är ett problemet. Pedofili hör inte ens hit! Det är sjukt, fel och... tja; FEEEEEL redan från första början! Är man pedofil får man fan söka hjälp, men är du BDSM-fantast ska du bara vara stolt att du kommit fram till denna läggning!! Det är en helvetes jävla skillnad på folk som, i vuxen ålder, har sex med folk som alla är med på noterna och folk som medvetet utnyttjar stackare som inte anmält sitt intresse i sexakten för fem jävla öre!!! Jisses. Vet inte ens när jag ska sätta punkt i detta inlägg... skulle vilja spy galla öve DN i ett decennium känner jag!!!!! De får tveklöst den fetaste av bakläxor!!! 
 
Detta:
 
Är INTE detsamma som detta:
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela