annelielizabeth.blogg.se

Vill du bli en kackerlacka?

Publicerad 2013-02-06 04:30:00 i Allehanda anekdoter, Diverse tankar,

Ja, man åt mycket kött förr, av ren instinkt då det inte fanns så jävla mycket att välja på. Ja, vi har säkerligen utvecklats som FAN som människor i och med all fisk, alla vegetabilier (som frukt, bär, nötter, rötter mm) som vi har crunchat i oss genom tiderna. Fy fan vad kloka och välutvecklade vi har blivit som människor!!! Herregud, vad kloka vi har blivit!!! Det är ju verkligen helt underbart hur bra vi har blivit! Gud, jag är sååååå impad av det mänskliga släktet, ty vi kan sannerligen hantera livet helt oklanderligt numera.
 
Vi har för längesedan mognat och insett värdet av kärlek, empati och allmänt sunt förnuft vad gäller respekt för de i vår omgivning. Gud, vad evolutionen har gjort oss till högre stående, TÄNKANDE och framför allt KÄNNANDE individer!! Ja... :) Bless the meat!!! Hallelujah!!!!!! Undvik djävulen och ÄT EJ det gröna!!!!! VI kommer i så fall förminskas till små, primater igen... Jaaaa! Vi kommer gå tillbaka i utvecklingen enligt all evolutionsterori i världen!
 
Gud förbjude; ät inte vegomat!!!!!! Du kommer i så fall vakna upp som en luden apa i morgon dag!!!!!! Därefter kommer du vakna upp som en råtta! Sedan blir det ju tveklöst frågan om det där insektsaktiga du vet... med en massa spröt och jävelskap...
 
Ät inte vegetabilier i för stor utsträckning om du inte vill bli en...
KACKERLACKA:
OUPS... Oj, så det kan bli... Fel av mig... hahahahihihihi!!!
 
Här var visst den rätta bilden:
 
Lova mig nu; på fullt allvar, att du aldrig någonsin kommer anamma djävulens idéer om vegomat! DE är desamma som en total, komplett degeneration! VI människor är högre stående tack vare köttet! AMEN!!!!!!!!
 
Här är jag, efter allt kött som evolutionen sagt åt mig att äta :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela