annelielizabeth.blogg.se

Varför så stolt?

Publicerad 2013-07-30 04:22:00 i Diverse tankar,

Du som går in och "fluktar"..; varför vågar du inte ge dig till känna genom en simpel kommentar? Du behöver inte hålla med, du behöver inte ens ha en åsikt, men ge dig åtminstone till känna och ge mig en smula bekräftelse på att mina ord trots allt läses av en och annan. Säg "hej". Jag vet nämligen att du och fler med dig är här och läser... varenda en av er vet jag om...
 
 
Så; varför så stolt?
 
Har du en egen blogg? Förmodligen inte. För har du det vill du jättegärna ha en smula feedback på det du skriver, vad det än må handla om. Starta en egen blogg. Testa! Se sedan att du har MASSOR med läsare utan en enda kommentar! Känn efter hur det känns... Bara ett tips!
 
Var inte en anonym fönstergluttare!
 
Smygtitta inte i nyckelhålet! Se, ta del av det jag skriver och medge att du gör just detta om du är normalt funtad.
 
 
 Ps. Jag har inte alls "massor med läsare" Ds.
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Happy

Publicerad 2013-09-26 20:29:37

Hej!
Hittade din blogg genom din kommentar på DR newsdesk. har inte hunnit läsa så mycket än men av det jag läst har varit väldans bra!
:)

Passande bild :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela