annelielizabeth.blogg.se

Leopardtanten

Publicerad 2013-06-11 02:49:00 i Allehanda anekdoter,

En dag för rätt längesedan såg jag en (enligt mig) rätt hemsk dam på stan. Hon gjorde mig dock himmelens glad och varm om hjärtat, ty hennes outfit strålade av egen, unik personlighet! Hon var klädd i leopardmönstrade kläder från topp till tå. Så långt från trendiga modeidéer man kan komma (så vitt JAG vet iaf... har ju knappt koll på vad som är "inne")... Hon stack sannerligen ut!!! :) Jag blir alltid superglad av sådant folk!!!!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela