annelielizabeth.blogg.se

Sluta med hårknut! Please!!

Publicerad 2013-03-19 03:33:00 i Trender,

Helt seriöst alltså; vad är det frågan om?!!! Det enda jag jublar åt är grejen att män plötsligt har gått omkring som små söta tanter i minst två års tid, men eftersom jag RÅKAR veta att detta med hårknut på karlar är en seglivad trend kan jag tyvärr inte ge några större ovationer... Kanske denna trend startade med Zlatan... :) 
 
 
 
Och nej; det är fortfarande inte frisyren i sig jag irriterar mig på. Folk ska få gå efter sin egen smak och ha vilka friysrer de vill, men förklara för mig varför ingen man "gillade" dessa hårknutar för några år sedan för att plötsligt, allesammans på en och samma gång, komma på att "Ja, men detta med hårknut är ju verkligen jag! Det är min grej!" Klart en och annan hårknutssnubbe gillar denna tekedsgummelook på fullt allvar och det är självklart jätteokej, men se då till att behålla hårknuten även efter att den blivit ute! DÅ först kan jag godta den som endast en EGENVALD frisyr!!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Happy

Publicerad 2013-09-26 20:55:59

Tyvärr brukar hårknutsgrabbarna inte tvätta håret så ofta... huh.. ser ofta flottigt å äckligt ut... de kanske bara sköljer med vatten eller axe dushkräm...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela