annelielizabeth.blogg.se

Rinner det avföring längs med benen?

Publicerad 2013-05-24 03:24:00 i Djurrättsfrågor & veganism,

Säg för guds skull inte åt mig att behärska mig när det kommer till mina känslor för djuren! Säg inte åt mig att jag bör tänka på språket och vara modest och diplomatisk!
 
För det första strider detta mot min natur, ty jag säger bra jävla gärna min mening högt och offentligt om det finns fog för denna. Fatta att det är BRA med folk som öppet uttrycker sin mening! Fatta att det i sig innebär civilkurage och mod att utan skrupler skrika högt i offentliga rum när det görs för de små som ingen talan har!
 
Alla ni som anser att det "inte passar sig" med högljudda protester från oss djurrättskämpar; vad är ert problem?! Liten pitt? Taskigt flyt i murvan? Nåt är det ju uppenbarligen som stör er balans, annars hade ni fan bara välkomnat detta med aggro-protester! Ja, förlåt mig för min förrvirring, det handlar givetvis även om en indoktrinerad skara av folk som äter kött, som blir provocerad av folk som jag själv som vill skapa en animaliefri kosthållning för oss allla... det handlar väl om en kombination av allt detta: torr murva/liten skrynklig kuk + köttkonsumtion = aversion mot veganer..? Ha! är det! I annat fall: skärp er för helvete och ta ert förbannade ansvar, eller stå ut med att det rinner avföring längs med era ben för resten av livet, ty det blir rännskita från er alla som förespråkar djurindustrin. Punkt slut!
 
Skäll inte på de som skäller på det som är FEL! Skäll på djurindustrin! Hylla de som protesterar mot densamma! Välj dina strider! Eller; ha rännskita för resten av livet, för det är PRECIS vad som händer, min vän, om du blundar för faktum! Hela ditt liv blir till en enda stor diarré och du kommer stinka lång väg!!! Skärp dig för fan!! Det finns inget som är mer oattraktivt än en människa som säger och känner "Orka!"
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela