annelielizabeth.blogg.se

Att uttrycka sig aggro är visst okej så länge det ej handlar om djurrätt...

Publicerad 2014-04-10 01:58:00 i Djurrättsfrågor & veganism,

Så här aggro låter det ofta i diskussioner som behandlar ämnet våldtäktsmän mm... "Alltså helt seriöst hoppas idioten blir ihjälslagen för det måste ju vara hans eget fel för han provocerade fram det... man spyr på dessa jävla mansgrisar i samhället!"

Det är ingen som höjer på ögonbrynen då! Men så fort man visar sin indignation i frågor som rör djurens rätt då får man minsann höra att man är en bråkmakare av rang som borde tänka på samtalstonen! Varför? Jag har mina teorier...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela