annelielizabeth.blogg.se

GOT MILK?

Publicerad 2014-01-07 06:28:00 i

Well... vi måste verkligen ha mjölk... eller? Eller?!!!

Svarar du ja? Varför i hela friden väljer du då att dricka mjölk från en annan art?!!!!! Va? Vem skulle tycka det vore najs med hundmjölk? Kattmjölk? Grismjölk? Haha!

Nä, ska vi på allvar dricka mjölk ska det komma från oss själva; från människan. Från kvinnobröst! Anser du att det är en smula galet? Ja, var då glad för det, för då kanske du någonstans mitt i all mjölkstinn dimma, kan ana att vi faktiskt inte alls behöver dricka komjölk eller förtära andra mjölkprodukter över huvud taget!

Vilken annan djurart än människan tar mjölk från en an annan art? Säg en!!! Om det nu vore så himla naturligt så vill jag sannerligen veta vilka andra djur som använder andra arters mjölk för att "överleva". Säg en enda! Jag vill veta!!!

Nä! Ska det va, så ska det se ut så här:
 
 

 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela