annelielizabeth.blogg.se

Buck - Man med vagina

Publicerad 2014-03-09 07:21:00 i Könsroller och invanda mönster,

Om jag säger att han har en vagina, vad säger ni då?
 
 
"Det är ju rätt självklart, jag är en man, och jag har sex med andra män, och det gillar bögar. Så jag marknadsför mig själv som en man med två hål, och då ligger marknaden öppen för mig, säger han och ler.
Så, låt oss ta det här med att Buck har kvar sin vagina. Anledningarna är flera: Dels säger sig Buck vara perfektionist och det fanns ingen som skulle kunna återskapa den penis han ville ha.
Jag ville kunna pissa med den, få bånge och framförallt kunna sätta på med den. Och man kan inte återskapa en sådan kuk, som funkar så. Varför skulle jag betala dyra pengar för en köttklump som bara hänger mellan benen? Det finns ingen logik i det. Dessutom riskerar man att förlora förmågan att få orgasm vid en sådan operation, och vem i helvete tar en sån risk? Inte jag i alla fall. "
 
"Han skrattar åt frågan om han duschar på gymmet.
– Jag älskar att du frågar det! Här i Mexiko bor jag bara fem minuter från gymmet så då duschar jag hemma. Men när jag är ute och reser så tränar jag och duschar på offentliga gym. Och det är så lustigt, i USA blir killarna så obekväma och ballar ur helt. Men jag bryr mig inte, fuck off liksom, jag är också kille och får vara här lika mycket som ni.
– I Europa är det helt annorlunda. Där snackar folk med mig och är intresserade av mig på ett helt annat sätt. Jag älskar er öppenhet!"
 
 
Men visst är han cool? Är det nån som tänker: "Jo, men det ser man ju direkt att det där är en tjej"? Näää! Men tada! Så har han ett kvinnligt könsorgan! Det är så underbart!!!
 
 
Jag är sååå impad!!!! Han har gått igenom multum med press utifrån som sagt att "så här kan du ju inte vara!!!" och han har valt att följa sitt hjärta. Han var en kvinna som blev en man och han har kvar sitt kvinnokön av olika anledningar; det är såååå imponerande och coolt!!! Han ger fingret åt alla normer och han är sig själv!!!! Man måste ju bara älska denna man; Buck.
 
 
 
"Jag är så nöjd med mig själv idag. Inte många får chansen till ett andra liv där de får må så här bra. Jag tycker verkligen att jag rivit ner murar för människor som inte kan sättas i ett givet fack. Jag är en stolt man idag och min vagina får mig att känna mig kraftfull!"
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela