annelielizabeth.blogg.se

Hycklare!

Publicerad 2013-06-17 04:38:00 i Djurrättsfrågor & veganism,

Har ni läst artikeln om kvinnan med barn som prejades av vägen?
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16971769.ab
 
Har ni läst folks kommentarer kring detta? Det är kvinnor och män i alla möjliga åldrar som öppet uttrycker sin ilska; kallar dessa män för "fullkomliga, jävla idioter" och öppet skriker argt i protest då de blivit förbannade över detta de just läst i nyheterna. Jag håller med - TVEKLÖST. De ÄR idioter!!! Skrämmande sådana!!!

Men:
Håll för fan käften nästa gång jag kallar folk, som plågar och mördar djur, för idioter! Knip ihop istället för att be mig "vårda mitt språk" när jag argt raljerar över köttkonsumtion, djurplågeri etc som försiggår runtom i både Svedela och övriga världen. 

Är det bara okej att öppet svära och uttrycka sin ilska när det handlar om MÄNNISKOR som skadas?!

Är det okej att att öppet säga att man fan inte respekterar ett beteende som skadar andra individer så länge dessa individer är av MÄNSKLIG art?!
 
Fan, vad less jag blir! Vårda ert eget jävla språk, kära aggrofolk!!
 
Va? Varför ÄÄÄÄR ni så arga? Ojoj... ni vinner ju INGET på att kalla dessa personer för idioter och samtidigt sprida en massa hat! Ojoj... Så mycket hat ni basunerar ut! Varför är ni så arga och respektlösa?! Stackars killar som satt i bilen, va... de mådde såklart inte alls bra... tänk så svårt de måste ha haft det för att bli till sådana arroganta fjantar som på fullt, medvetet allvar gör detta i nyktert tillstånd. Va?! Varför respekterar ni inte dessa stackare? Om NI vill bli respekterade får ju faktiskt NI respektera andra också... 
 
Vill ni att vi ska ta er på allvar så får ni ju faktiskt tänka på detta med ert språk. Ingen lyssnar ju på en arg person som öppet skriker och kallar folk för idioter. Nänä.
 
HYCKLARE!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela