annelielizabeth.blogg.se

SKÄRP ER FÖR FAN!

Publicerad 2014-01-21 01:31:00 i Djurrättsfrågor & veganism,

 
"Så här ser älgen ut efter middagen"
Jodå. Så här ser den ut. Efter middagen.

HUR I HELVETE KAN DETTA VARA OKEJ?! Va?!!!

Det är tamejfan stört på samma sätt som det är stört att vara psykopat och spärra in sin egen dotter i en betongbunker under 30 år och sedan sätta på henne så hon blir med barn!

HUR i helvete kan man på allvar vara stolt över att ha tagit en älgs liv?! Och hur i helvete kan man skoja om detta mord på detta sätt?!

"Mord?"

JA!!!!!!

Ponera att jag går ut på Stockholms gator och skjuter någon hej vilt. Ponera att jag sedan sparar kraniet från den jag dödat och hänger upp det på väggen. Ponera att jag fotar detta och lägger upp bilden på FB och stolt meddelar att jag minsann skjutit denna person. Sjukt? Ja. Varför är det då sååååååå okej med EXAKT samma visa fast med djuren som offer?!!!!!!!! Va?!

Skärp er för fan! Illa nog att vissa gillar jakt och död och mord, men stoltsera för i helvete inte med det genom att visa era troféer - inte om ni själva inte kan tänka er att bli troféer på min vägg!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Happy

Publicerad 2014-01-30 23:10:12

Är det inte ett kriterie för psykopatiska mördare att de tar trofeer av offret?
För gillar man att döda är man Psykopat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela