annelielizabeth.blogg.se

Hedwig and the angry inch

Publicerad 2014-07-12 03:05:00 i Diverse tankar,

 
En sen kväll för flera år sedan började jag möblera om hemma. TV:n stod på samtidigt som jag flyttade tunga möbler i hopp om att ej störa grannarna... Jag var tvungen att avbryta mitt i för att se vad som sändes på televisionsapparaten... insåg jag hade hamnat mitt i "Hedwig and the angry inch" och blev fast. Den här var en av anledningarna till att jag stannade upp mitt i mina göromål: https://www.youtube.com/watch?v=NuItUNFw07g&feature=share
 
John Cameron Mitchell (Hedwig):
https://www.youtube.com/watch?v=tONL0ppCewo
 
 
Har ni ej sett filmen, så gör det! Det är en kanonbra film med bra musik.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annelielizabeth

Vegan sedan drygt 10 år. Drar mig inte för att säga min mening, vilket i den konventionella normen kan landa som "Pubertal idiot" men som hos de flesta med ett hjärta som brinner för djuren och rättvisor i största allmänhet ses som livsviktiga ord!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela